FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



śmierć, której nie zobaczysz

a u t o r :    wybawiona


w s t ę p :   

Czy widzisz, że kochając kogoś oddajesz mu tylko swoją miłość, a nie widzisz, że tak naprawdę dajesz mu broń, którą może Cię zniszczyć?
Czy rozumiesz czym naprawdę jest miłość?



u t w ó r :

Co właściwie znaczy kochać?
Czy kochać oznacza parzyć kawę z samego rana, biegać każdego wieczora, spotykać się tylko po to, by powiedzieć sobie "Dzień dobry", czuć swój oddech, marzyć wspólnie, całować, kłócić się, spędzać ze sobą święta, chodzić do kina, mówić, że pięknie wyglądasz, uśmiechać się, oglądać mecze, kochać się, myśleć o sobie ciągle, nienawidzić, a jednocześnie tęsknić za sobą?
Czy to oznacza kochać?
Czy kochanie to nie choroba, czy miłość to nie broń, którą jednym nieostrożnym strzałem można zabić drugiego człowieka?
Czy kochanie to nie uzależnienie i depresja w jednym?
Czy kochanie to nie kolejny efekt uboczny wszystkich istot, wszystkich ludzi?
Bój się kochać tak, jak boisz się umrzeć.
Miłość to największy Twój skarb i największa broń Twojego życia. Naucz się nią kierować.






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1451
il. komentarzy : 0
linii : 8
słów : 154
znaków : 808
data dodania : 2016-12-31

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e