FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Koniec cz.1

a u t o r :    nilla_miau


w s t ę p :   

Jestem Oliwia.
Mam 15, jestem nie wysoką rudą dziewczyną. Mieszkam z tatą.. Mama ma jeszcze z nami kontakt ale bardzo rzadko. Gdy miałam 3 lata zostawiła nas dla swojej drugiej rodziny. Chodzę do 3 gimnazjum, dobrze się uczę. Mimo że jestem ruda moi przyjaciele nie zwracają uwagi na mój wygląd.



u t w ó r :

**Pierwszy rozdział**
~Rozmowa przy kroplówce~
- Wtorek -
-Oliwia.. Czas do szkoły, czekam na dole ze śniadaniem. Powiedział tata.
Ledwo otwierając oczy wstałam, ale jakoś nagle przed oczami zobaczyłam mgłę.
Tata po 5 minutach znów przyszedł do mnie do pokoju mówiąc już nieco głośniej(Tutaj wtrącę że bardzo lubię spać)
-Oliwia wstawaj. Lekko łapiąc mnie za ramie uświadomił sobie że coś jest nie tak i że zemdlałam, szybko poszedł po telefon i zadzwonił na pogotowie. Po rozmowie z panem, tata wziął moją rękę w swoje i powiedział ,,Wszystko Będzie Dobrze''.
Dopiero w karetce się przebudziłam, lekarze wypytywali się mnie różnych rzeczy, następnie pani wychyliła się zza mojej książeczki zdrowia którą dał tata i pytała dalej ,, Czy wiesz co było przyczyną zemdlenia, co się dokładnie stało'' wtedy znów zobaczyłam mgłę i przysnęłam. Mój stan zdrowia co chwilę się pogarszał. Gdy kierowca usłyszał komendę lekarza wcisnął gaz i po 5 minutach znajdowaliśmy się na parkingu karetek koło szpitala.

Pamiętajcie to tylko książka pisana przeze mnie,
jest trochę oparte na faktach. Druga część będzie już nie długo. c:






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1338
il. komentarzy : 3
linii : 11
słów : 213
znaków : 1131
data dodania : 2017-01-03

k o m e n t a r z e

    a u t o r : nilla_miau
    d a t a : 2017-01-10

Nikosian


Dziękuję a poznać się można xD

    a u t o r : Nikosian
    d a t a : 2017-01-07

I myśle ze mogły myśmy sie poznać Xd

    a u t o r : Nikosian
    d a t a : 2017-01-07

Bardzo fajne podoba mi sie reszta części także i ładne umie 😂

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e