FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Koniec cz.2

a u t o r :    nilla_miau


w s t ę p :   

Po kilku nastu minutach słyszałam głosy moich znajomych właściwie to ich szepty oraz pielęgniarkę.
- Zadzwoniliście po jej rodziców?
Odezwała się Ada ściągając brodę z mojego ramienia - Tak oczywiście! Jest już w drodze.



u t w ó r :

Kiwając głową pielęgniarka wyszła z sali na której się znajdywałam.
Po około 3 minut przyszedł lekarz i powiedział:
-Musicie być cierpliwi, nie wiemy dokładnie kiedy się obudzi ale nie długo powinna się obudzić.
Moi kochani przyjaciele nie tracili nadziei.

Reszta przyjaciół już mnie po 2 dniach mnie nie odwiedzała ponieważ miała za daleko, ale dalej miałam wsparcie od Ady Sylwii i Rafała.
Lekko otwierając oczy spytałam
-Co tu robicie?
Nawet nie zdarzyłam do końca się podnieść a oni byli już obok i przez około 5 min. przytulaliśmy się ze łzami w oczach, przerwała to wchodząca do sali pielęgniarka.. Witaj Oliwia! Jak dobrze że się już wybudziłaś. Twój tata poszedł do kawiarenki, całą noc siedział przy tobie.
Pielęgniarka zrobiła zaledwie 3 kroki, cofnęła się i powiedziała że za godzinę mam badania!
Przegryzłam lekko wargę i ledwo przełykając ślinę opowiedziałam - Do.. Dobrze..
Ja tak strasznie boje się zastrzyków.. pomyślałam..

CDN XD Oceniajcie






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 6.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1292
il. komentarzy : 0
linii : 14
słów : 184
znaków : 978
data dodania : 2017-01-04

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e