FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Przygoda w regionie Morona

a u t o r :    Golabb


w s t ę p :   

Zwyczajna historia? To chyba nie tutaj!



u t w ó r :

To był dzień... zwykły dzień.. Nikt nie spodziewał się, że to już właśnie dzisiaj, dziesięcioletnie dzieci z całego regionu, zaczną swą podróż.
W regionie Morona sprawy miały się trochę inaczej. Startery były ze wszystkich innych regionów, tylko znajdowały się w różnych miejscach regionu. Ale przejdźmy już do właściwej historii.
Niejaki Astan. Astan pochodził z rodziny, która go nie kochała. Ojciec go bił i poniżał. Sytuacja zmieniła się, kiedy Astana przenieśli do domu dziecka, a stamtąd do rodziny zastępczej, gdzie nikt go nie bił oraz nie poniżał. Miał on tam dwie siostry, Sianne oraz Allore. Sianna była około dwudziestoletnią kobietą, która była żoną Profesora Papaya.

Druga siostra Astana, Allora, była właśnie w domu, ponieważ musiała przejść się do rodzinnego miasta, ponieważ były organizowane tu pokazy. Miała ona już 2 klucze księżniczki. Pierwsze zdobyła z Chespinem oraz Happiny, drugą za to z Chansey oraz Eevee.

To już koniec 1szej części, był to krótki opis bohaterów, drugą część, tym razem już "początek przygody" wypuszczę jutro/pojutrze ;)






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1281
il. komentarzy : 0
linii : 8
słów : 202
znaków : 1077
data dodania : 2017-01-07

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e