FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



W sidłach nienawiści I

a u t o r :    Aravaena


w s t ę p :   

Na razie krótki rozdzialik, ale jeszcze się rozkręcę ;)
Oceniajcie, krytykę znoszę dobrze! ;) :D



u t w ó r :

Skórzaste błony pomiędzy rękami i bokami Inercusa były postrzępione, co świadczyło o wielu walkach, w których niekoniecznie odniósł zwycięstwo. To samo mówiły liczne blizny na pergaminowej skórze. Ludzkie nogi zakończone gadzimi placami i szponami wyglądały dość upiornie. Z pleców owej istoty wyrastały kościane kolce.
- A więc tak kończą Anioły, które próbowały zawładnąć Asmentris? Żałosne...
Szyderczy śmiech rozległ się po pomieszczeniu. Wysoki, ciemnowłosy mężczyzna o brązowych oczach podszedł do przeszklonej klatki z Inercusem.
- Uwasssżaj do kogo mówissssz... - wysyczała bestia - Chyba nie chceszsss ssssściągnąć na sssiebie gniewu ognisssstych bogów?
- Śmiesz mi grozić diabelski pomiocie? A teraz siedź spokojnie, może nie będzie aż tak boleć...
Mówiąc to brunet uśmichnął się złośliwie i podszedł do sporej, stalowej dźwigni.
- Przelała ssssię czara goryczy... - Inercus uniósł głowę do góry i wydał przeraźliwy dźwięk, potęgowany przez rozmiar pomieszczenia. Poza wrzaskiem, z jego ust wzlatywały języki ognia. Laboratorium zaczęło się trząść, a ściny pękać. Iskry strzelały w powietrze.
- A tak kończą csssi, którzy narasssżają sssię na gniew bogów...
Z grzbietu istoty wystrzeliły błobiaste skrzydła, tłukąc szklane ściany klatki. Stwór wzbił się w górę, torując sobie drogę ogniem.
Noc była chłodna i wyjątkowo ciemna. Na niebie nie było prawie żadnych gwiazd. Piekielna bestia poszybowała w stronę morza, zostawiając za sobą ginące gdzieś w mroku, zdruzgotane laboratorium...






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1226
il. komentarzy : 1
linii : 10
słów : 292
znaków : 1504
data dodania : 2014-11-07

k o m e n t a r z e

    a u t o r : Raisa
    d a t a : 2015-07-20

opow


Za krótkie:)

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e