FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Usmiech w ciemnosci

a u t o r :    Lemurthekiller


w s t ę p :   

Czytales Jeff the Killer'a ?Jesli tak to wiesz o co chodzi .Wiekszosc fanfiction jest okropna do czytania i ma bardzo powtarzalny schemat ...
Mysle ze to bedzie inne ...



u t w ó r :

Witam jestem Liam mam 20 lat siedze w psychiatryku i chcialbym opowiedziec moja historie. Nikt mi nie wiezy ,nikt ani jedna osoba ja jednak wiem swoje .. Ale od poczatku mialem 17 lat bylem zwyklym uczniem mialem wlasne zainteresowania ,przyjaciol i rodzine lecz nie wiedzialem ,ze moje zycie tak diametralnie sie zmieni .Byla jesien o tej porze roku czesto pada deszcz i tak bylo i wtedy lalo od rana do wieczoru .Bylo ciemno ,przy zgaszonych swiatlach widocznosc byla ograniczona ,bardzo ograniczona ,bylo dosyc zimno nawet jak na jesienna pore roku wiec zamknolem okno, mieszkalismy w dosc starym mieszkaniu ,stare budownictwo itp a jeszcze nie dawno sie wprowadzilismy okna byly drewniane ale nie musilismy sie martwic o wlam byla to cicha i spokojna okolica tak bardzo sie mylilismy ,tak bardzo ...Probowalem zasnac coraz bardziej czulem sie odprezony bylo coraz cieplej nagle uslyszlem skrzypienie drzwi .Pomyslalem ,ze to matka poniewaz wszystkie drzwi nawet te wejsciowe mielismy te same i dzwieki wydawane przez nie byly podobne , postanowilem wiec pojsc razem z nia , akurat poczulem suchosc w gardle wiec pomyslalem ,ze czemu by sie nie napic ,lubila spac w pizamach ja akurat tego nie lubialem wiec spalem w bokserkach i podkoszulku zobaczylem mame siedzaca w bluzie podobna do tej od taty przy otwartym oknie nalalem sklanke wody i oparlem sie o blat ,chcialem cos powiedziec do matki ale zobaczylem ,ze byla inna jakas taka blada spytalem czy jest jej zimno ,to byl blad skoczyla na mnie z nozem a raczej nie ona tylko on ... naszczescie czwycilem jego reke z nozem z to druga odslonil swoja twarz .
Byla okropna czarne spalone powieki ,blada jak papier twarz i tak okropnie wyciete usta ... ciag dalszy nastapi ...






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1411
il. komentarzy : 1
linii : 2
słów : 276
znaków : 1732
data dodania : 2014-12-10

k o m e n t a r z e

    a u t o r : Raisa
    d a t a : 2015-07-20

Interpunkcja


Brak interpunkcji sprawia, że ciężko się czyta.

Pozdrawiam

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e