FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Rozdział 1 pierwsze spotkanie

a u t o r :    werka12345ga


w s t ę p :   

Witam Was serdecznie to moje pierwsze fanfiction i proszę Was kto przeczyta niech skomentuje proszę jak będą 2 komentarze będzie następny Rozdział on będzie krótki bo chce sprawdzić czy będziecie czytać bo to komentujcie



u t w ó r :

Dzień jak codzień wstałam użyłam się ubralam i poszłam do szkoły w szkole nie jestem lubiana mam już 16 lat i nawet jednej przyjaciółki .Lekcje strasznie mi się dluzyly gdy miałam wracać do domu podjechał do mnie znajomy samochód to było chłopcy ze starszej klasy którzy mi zawsze dokuczali .Zaciagneli mnie do samochodu jeszcze nigdy się ich tak nie bałam. Zabrali mi kurtkę i pieniądze telefonu nie miałam. Wyrzucili mnie dosłownie koło przystanku autobusowego.Poszłam do środka było mi strasznie zimno na dodatek było ciemno i padał deszcz.Płakałam i siedziałam jak sierota .Usłyszałam że ktoś idzie myślałam że to oni więc krzyknęła żeby się odwalili lecz zobaczyłam chłopaka miał blond włosy i odrosty które kocham.W myślach zorientowałam się ze tusz mi się rozmazal. Popatrzył na mnie i powiedział cześć jestem Niall zimno Ci kto Ci to zrobił?Ledwie wydusilam z siebie z żalem cześć jestem Weronika.Ściągnął z siebie swoją kurtkę i mi ja dal .






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1058
il. komentarzy : 0
linii : 1
słów : 191
znaków : 989
data dodania : 2015-12-12

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e