FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



W krainie Paprota [Rozdział 1]

a u t o r :    Fisiax


w s t ę p :   

Witajcie. Z tej strony Fisiax. Chciałabym wam najpierw opowiedzieć skąd wziął się pomysł na rozpoczęcie pisania Fanfiction. Cała moja opowieść będzie oparta na dalszych losach Kendry oraz Paprota z książi Baśniobór Brandona Mulla. (Paprota poznajemy w ostatniej części Baśnioboru). Wracając.. Skąd wziął się ten pomysł? Od książki Rainbow Rowell - Fangirl. Nie będę wam zdradzała dokładnych szczegółów książki. Poczytajcie sami, a się dowiecie!



u t w ó r :

W krainie Paprota [Rozdział 1]

Kendra przechadzała się koło domu dziadka i nuciła swoją ukochaną piosenkę. Wtem zobaczyła, że coś błysnęło w Kapliczce Wróżek. Postanowiła iż podejdzie tam.
-Witaj Kendro!- Usłyszała miły, pełny radości i ciepła głos w głowie. Tak! To była Królowa Wróżek.
-Och! Królowo, to ty!- odpowiedziała
-Myślę, że ktoś chciałby z Tobą porozmawiać..- rzekła i blask zmalał, a tuż z prawej strony kapliczki wyszedł Paprot.
-Cześć moja droga Kendro- przywitał się cały rozpromieniony
-Witttaj..- zająknęła się Kendra
Była zaskoczona widokiem Paprota ubranego w czarny garnitur oraz trzymającego przynajmniej 40 czerwonych róż.
-Chciałem z tobą poważnie porozmawiać- powiedział
''Poważnie'' - to słowo wstrząsnęło Kendrą. Minęło już kilka lat od uratowania Zzyzxu. Wtedy była jeszcze młoda. Teraz jest nadal młodą jednak już nie dziewczynką, a kobietą. Jest dorosła. Podczas ustatkowania wszystkich spraw po powrocie z wojny demonów, Paprot powiedział jej, że jak dorośnie będą mogli być razem. Kochał ją, chciał z nią być. Najbardziej obawiała się tego, że to już ten moment, że może Paprot chce jej się oświadczyć? Albo może chce przeprosić i zerwać z nią wszelkie kontakty? Nie.. Nie wygląda na takiego..
-O co chodzi..?- zapytała
-Już jesteś dorosła.. Pamiętasz co powiedziałem Ci po powrocie? Chcę z Tobą być- odpowiedział
-Wiem, pamiętam..- powiedziała
-Kendro, uroczyście pytam się.. Zostaniesz moją dziewczyną?-
____________________________ ________
To już tyle w tym poście. Postaram się o następny rozdział już jutro. Tymczasem cześć!
/Fisiax






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 1.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 2311
il. komentarzy : 0
linii : 18
słów : 296
znaków : 1597
data dodania : 2016-03-26

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e