FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Don't let Me go - The Walking Dead

a u t o r :    Alex0699


w s t ę p :   

Nastoletnia Kate musi zmierzyć się z okrutną rzeczywistością. Razem z resztą ocalałych stara się przetrwać apokalipsę zombie.



u t w ó r :

Prolog [...po raz ostatni widzę tych których kocham.]

Pospiesznie spakowałam najpotrzebniejsze rzeczy i zniosłam je na dół. Rodzice rozmawiali z wujkiem Georgem. Zadzwonił dzwonek do drzwi. Przyszła Naomi z rodzicami i siostrą. Jej rodzice dołączyli do rozmowy , my poszłyśmy spakować walizki do bagażnika. Z kuchni wzięłyśmy naszykowane przez moją mamę kanapki. Pożegnałam się z rodzicami i weszłam do samochodu. Powoli zaczęliśmy odjeżdżać a ja patrzyłam na moich rodziców i na mój dom. Zastanawiałam się czy po raz ostatni widzę tych których kocham.Opuściliśmy przedmieścia Los Angeles i wjechaliśmy na trasę. Od razu stanęliśmy w korku.Siedzieliśmy w milczeniu. Scarlett zaczęła płakać, wujek Georg nerwowo spoglądał w boczne lusterko, a ja patrzyłam na Naomi. Gdy spojrzała na mnie do naszych oczu zaczęły napływać łzy. Wiedziałyśmy ,że nasze normalne życie zapewne się skończy.






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 5.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 1157
il. komentarzy : 0
linii : 4
słów : 172
znaków : 888
data dodania : 2016-06-04

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e