FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : / /



Pokemon przygody z drużyną marzeń

a u t o r :    Lisq


w s t ę p :   

To mój 1 utwór i mam nadzieje że się spodoba. Proszę też o pisanie tego co mam poprawić lub podawaniu propozycji do serii. Życzę miłego czytania.



u t w ó r :

PROLOG
W mieście Lumiose w regionie Kalos mieszka Natali Serain która jutro skończy 10 lat.
Ja: To już jutro będę mogła odebrać swojego pierwszego pokemona- ucieszyłam się i włączyła telewizje.
TV: Witam nazywam się profesor Sykamor a dzisiaj przedstawię- w tym momencie wyrzucił trzy pokeballe i ukazały się wszystkie pokemony każdy początkujący trener ma prawo wybrać fennekin to żółty fenek typu ognistego- pokemon uśmiechnął się -natomiast obok niego siedzi chespin wiewiórka typu trawiastego- wiewiórka próbowała pokazać że jest silna ale wyszła na słodką- i ostatni ale nie najgorszy froakie żaba jak się pewnie domyślacie typu wodnego-froakie odwrócił się w drugą stronę jakby go to nie obchodziło-no tak na tym kończymy nasz program.
Mama: Natali do spania!-krzyknęła
Ja: Już!-odpowiedziałam i położyłam się do spania.






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 1349
il. komentarzy : 1
linii : 7
słów : 155
znaków : 863
data dodania : 2016-10-06

k o m e n t a r z e

    a u t o r : Lisq
    d a t a : 2016-10-06

Następne części będą dłuższe


:)

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e