FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : Fanfiction / Książki / Edgar Allan Poe



Stanisław i Nelly cz.1

a u t o r :    arekrem


w s t ę p :   

Ocknął się czując sznur krępujący i wykręcający mu ręce do tyłu, oraz spocone kolano na równie spoconym karku dociskające jego głowę do gładkiej posadzki.



u t w ó r :

Ocknął się czując sznur krępujący i wykręcający mu ręce do tyłu, oraz spocone kolano na równie spoconym karku dociskające jego głowę do gładkiej posadzki.

- Ahmedzie, już wystarczy - powiedział ktoś szorstkim, władczym głosem ponad nimi. Stasiowi skojarzył się ten głos z zemstą i fanatyzmem. Mimowolnie skulił się w sobie.
Poczuł szarpnięcie za włosy na karku i przysiadł na kolanie. Głowa wisiała bezwładnie na skutek obitych kręgów szyjnych. Po chwili jednak podniósł ją nieznacznie. Oprócz kręgów czuł piekący ból w łydkach, pręgi po uderzeniach czymś drewnianym na plecach, a językiem wymacał jeden z zębów, które mu zostały.
- Comment tu t`appelle, christianist chien? - rzekł łamanym francuskim arab z oryginalną gębą nad nim. Nie musiał się zastanawiać żeby od razu wiedzieć kim jest ta osoba. Chciał się roześmiać z tego "christianist", ale groza sytuacji powstrzymała go. Przed nim stał we własnej osobie Abd Allah al-Mahdi zwany Mahdim z Sudanu, fałszywy prorok dżihadu, jednocześnie dowódca rebelii.
- Je m`appelle Stanisław, je suis polonais.
- Commet s`appelle ton putain? - to ostatnie słowo akurat wypowiedział poprawnie. Tak parszywie poprawnie jak tylko mógłby powiedzieć francuscy żołnierze gwałcący arabskie kobiety. Z ust "człowieka prowadzonego przez Boga" brzmiał jednolity tembr nienawiści do młodzieńca. I może właśnie do tych francuskich żołnierzy.
Spojrzał na Nel. Leżała bokiem, płacząc i jęcząc coś niezrozumiale.
- Nel - odrzekł z rezygnacją w głosie opuszczając głowę.
- Dobrze - teraz Mahdi mówił już po angielsku - Zastanawia cię pewnie czemu was tutaj przyprowadziliśmy. Wyjaśnimy wam to. Krótko i treściwie.

Koniec cz. 1






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 5.00
il. ocen : 1
il. odsłon : 2607
il. komentarzy : 3
linii : 12
słów : 325
znaków : 1668
data dodania : 2007-01-07

k o m e n t a r z e

    a u t o r : arekrem
    d a t a : 2007-01-08

Heh...


No niestety NIE MA możliwości napisania fanfiku Henryka Sienkiewicza... Takiego autora nie przewidzieli twórcy strony. Tak samo jak choćby Philipa Kindreda Dicka, którego jestem wielkim fanem.

    a u t o r : cienias
    d a t a : 2007-01-08

:(


Tylko dlaczego jest to Fanfik Edgara Allana Poe???

    a u t o r : cienias
    d a t a : 2007-01-08

xD


Bardzo ciekawy pomysł, nienaganna ortografia, użycie języka francuskiego no i próba dygresji na temat powodów takiego a nie innego fanatyzmu Mahdiego... Cóż tylko czekać na następną część.

A tak poza konkursem, to pewniej tak by wyglądała historia z powieści Sienkiewicza w rzeczywistości :P

strona 1 z 1
strona : 1  

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e