FanFiction.pl wiersze poezja serwis poetycko - literacki

u t w ó r


kategoria : Proza / Proza faktu / Felieton



Co z tą Polską !?!

a u t o r :    marta_tarasiuk


w s t ę p :   

WŁADZA PAŃSTWOWA NIE JEST POTRZEBNA LUDZIOM

Władza dla ludu ziemia dla ziemian!



u t w ó r :

Przez ostatnie dni ciągle myślałam co się dzieje w naszym kraju i doszłam do wniosku, iż „WŁADZA PAŃSTWOWA NIE JEST POTRZEBNA LUDZIOM”.
Po cóż nam ta nadmierna biurokracja, która każdemu utrudnia życie. Po co nam te coraz większe podatki, czemu państwo, w którym nie ma pieniędzy na służbę zdrowia oraz oświatę co roku wydaje miliony na senatorów, posłów, radnych, becikowe. Po co? Po to żeby te skorumpowane darmozjady mogły stawiać na pierwszym planie swoje potrzeby a dobro ludu mieć głęboko w d_ _ _e.
Na co nam ci posłowie! Afera za aferą, skandal za skandalem! Nikt już nie pamięta po co została powołana komisja śledcza, a co się stało ze słowami „LUB CZASOPISM” i czemu nie ma koalicji z PO?
My zwykli obywatele zdychamy z głodu, a ci ignoranci mają hektary ziemi oraz kilkutysięczne wynagrodzenia co miesiąc.
Szpitale są zamykane, nauczyciele zwalniani, bezrobocie nieustannie wzrasta, nawet nie ma funduszy na szkolenia policjantów! Po co nam ta władza państwowa ?! Chyba tylko po to, żeby wyzyskiwać nas- zwykłych obywateli!
Każda nowa ustawa jest coraz głupsza i coraz bardziej absurdalna.
Niedługo nasz kraj będzie przypominał książkę „Folwark zwierzęcy”, a my- prości, biedni obywatele- zwierzęta wykorzystywane przez świnie!
Opamiętajmy się i zlikwidujmy tę bandę kretynów, naszych posłów! Weźmy sprawy w swoje ręce!
Nie dajmy się wyzyskiwać! Pozbądźmy się tych, którzy nas wykorzystują! Sprawmy aby w naszym kraju ludziom żyło się dostatnio i szczęśliwie, bez zbędnych polityków!

Władza dla ludu ziemia dla ziemian!






o c e ń     u t w ó r

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą oceniać utwory.

s t a t y s t y k a

śr. ocen : 0.00
il. ocen : 0
il. odsłon : 2464
il. komentarzy : 0
linii : 12
słów : 292
znaków : 1587
data dodania : 2006-04-19

k o m e n t a r z e

Brak komentarzy.

d o d a j    k o m e n t a r z

Niestety, tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.



p o l e c a m y

o    s e r w i s i e